USD 319.42
EUR 400.04
RUB 5.66
Погода в Жансугуров °C

Халықпен жұмыс

Азаматтар үндеуін тіркеу реті

Ақсу ауданы әкімінің аппаратында азаматтардың өтініштерімен Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қантардағы № 221-ІІІ ҚРЗ «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңға сәйкес жұмыс жүргізіледі. Аудан әкімі, оның орынбасарлары және аппарат басшысы тізімге сәйкес азаматтарды қабылдауды өткізеді. Азаматтардың қабылдауды ұйымдастыру және өтініштерін қарау жалпы бөлімінің басшысы Т. Өтеген арқылы жұмыс жүргізіледі. Қабылдау мәселелері бойынша азаматтар 2-17-70 телефонына хабарласуға болады. Жеке және заңды тұлғаларды қабылдау Ақсу ауданы, Жансүгіров ауылы, Желтоқсан көшесі 5, аудан әкімі аппараты ғимаратында өткізіледі.

Барлық өтініш иелеріне заңға сәйкес өз мерзімінде жазбаша жауаптар беріледі.

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ

Аты-жөні лауазымы Қабылдау күндері Мекен-жайы
ДАЛБАҒАЕВ
Әділбек
Егеубекұлы
Аудан әкімі

әр аптаның дүйсенбі күндері

сағат 14.30-18.30

Ақсу ауданы
Желтоқсан көшесі 5, 2қабат
ҚАБАЕВ
Арман
Маратұлы
Аудан әкімінің орынбасары күнделікті
сағат 14.30-18.30
Ақсу ауданы
Желтоқсан көшесі 5, 2қабат
БАЗАРХАНОВ
Есім
Сейілханұлы
Аудан әкімінің орынбасары күнделікті
сағат 14.30-18.30
Ақсу ауданы
Желтоқсан көшесі 5, 2қабат
САБЫРБАЕВ Амандос
Ақышұлы
Аудан әкімінің орынбасары күнделікті
сағат 14.30-18.30
Ақсу ауданы
Желтоқсан көшесі 5, 2қабат
Құсмолдин Серік
Әділбекұлы
Аудан әкімі аппаратының басшысы күнделікті
сағат 14.30-18.30
Ақсу ауданы
Желтоқсан көшесі 5, 2қабат

 

2017 жылдың 12 айында  аудан бойынша 1260 өтініш, соның ішінде аудан әкімінің аппаратына жеке және заңды тұлғалардан 651 өтініш келіп түсті, оның ішінде 577 жеке, 74 заңды тұлғадан.
Мемлекеттік тілде келіп түскен өтініштер саны – 590 және орыс тілінде -61.
17 өтініш «Электронды Үкімет» порталы арқылы келді.
Оның ішінде:
жер мәселесі бойынша - 343,
ауылшаруашылық және ветеринария- 23,
құрылыс және архитектура- 43,
тұрғын үй, коммуналдық шаруашылығы - 60,
жол мәселесі- 7
білім саласы- 9,
жас мамандарға көтерме жәрдемақы  төлеу -36,
әлеуметтік сала – 23,
мәдениет және тіл саласы- 8,
денсаулық- 3,
спорт саласы- 4,
АХАЖ қызметі- 10,
басқа мәселелер бойынша- 65.

Алматы облысы әкімі аппаратынан орындалуға жіберген  86 өтініш тіркеліп, мерзімдеріне сай қаралды.
Осы мерзімде 2117 азамат аудан әкімінің, аудан әкімінің орынбасарларының, 414 тұлға құрылымдық бөлім басшылары мен ауылдық округ әкімдерінің қабылдауында болып, өздері көтерген көкейкесті мәселелері бойынша толық мағлұмат алып, арыз-шағымдарда орын алған себептер жойылды.

 

Өрт қауіпсіздік айлығы жалғасуда

Алматы облысының әкімдігінің № 34 қаулысына сәйкес ағымдағы жылдың 1 ақпан мен 28 ақпан аралығында Ақсу ауданы аумағында «Өрт қауіпсіздігі айлығы» жарияланды. Айлық жүргізу кезіне Ақсу ауданы Төтенше жағдайлар бөлімімен Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметі, «Ішкі істер бөлімі, жергілікті атқарушы органдардың, қызметкерлерімен бірлесіп атқарылатын бірқатар іс шаралар жоспарланды. Жоспарланған шараларды жүргізудің негізгі мақсаты – жазатайым оқиғалардың алдын алу, қауіпсіз өмір салтын насихаттау, сондай-ақ, өскелең ұрпақ арасында ғана емес, сондай-ақ, ересек тұрғындардың арасында қауіпсіз тіршілік әрекеті мәдениетін қалыптастыру.

16 Ақпан 2018
Салық кодексінің нормаларын түсіндіру семинар өткізетінін хабарлайды.

Алматы облысы бойынша мемлекеттік кірістер департаменті түсіндіру жұмыс басқармасы жаңа Салық  кодексінің нормаларын түсіндіру бойынша  Ақсу, Сарқан аудандарының салық төлеушілеріне арнап, 22.02.2018 жылы Сарқан қаласы,Тәуелсіздік көшесі 115 «Нұр Отан»ғимаратында семинар өткізетінін хабарлайды.

16 Ақпан 2018
Қағазбастылықтан құтқаратын «Анықтамасыз қызмет» сервисі іске қосылды

Бұл туралы «Азаматтарға арналған үкіметтің» төрағасы Абылайхан Оспанов мәлімдеді. Енді азаматтар мемлекеттік органдарға мекенжай анықтамасын, сондай-ақ жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар және жылжымайтын мүліктің болуы/болмауы туралы анықтамаларды қағаз жүзінде апаруға міндетті емес.

ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Асқар Жұмағалиевтің тапсырмасымен электрондық үкімет порталында «Анықтамасыз қызмет» - «Paper free»  сервисі іске қосылды. Жаңа пилоттық жобаға сәйкес SMS-хабарлама арқылы қызмет алушының рұқсаты расталған жағдайда үшінші тұлғаларға ақпараттық анықтамалар ұсынуға мүмкіндік береді. «Биыл 25 қаңтардан 5 ақпанға дейін халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы 312 мың электрондық анықтама берілді. Бұл орайда біз сауалнама жүргізіп, анықтамалардың 45 пайызын азаматтар коммуналдық қызметтер мен білім беру мекемелеріне тапсыру мақсатында алғанын анықтадық»,- дейді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының төрағасы Абылайхан Оспанов. 

15 Ақпан 2018
Сайт картасы Кері байланыс